آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار راه‌اندازی «دادگاه صلح» در خراسان رضوی
سرخط خبرها

آغاز فرایند بررسی پرونده‌های آثار تاریخی خراسان رضوی | پیش بینی ثبت ملی ۷۰ اثر غیر منقول تاریخی

  • کد خبر: ۱۷۷۲۶۶
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
آغاز فرایند بررسی پرونده‌های آثار تاریخی خراسان رضوی | پیش بینی ثبت ملی ۷۰ اثر غیر منقول تاریخی
جلسه شورای ملی ثبت آثار تاریخی و فرهنگی با حضور مدیران کل ستادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مشهد آغاز شد تا پرونده های ثبتی خراسان رضوی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جلسه شورای ملی ثبت آثار تاریخی و فرهنگی کشور به میزبانی مشهد و در هتل جهان این شهر آغاز شده است.

این نشست به ریاست مصطفی پورعلی، مدیرکل دفتر ثبت و حریم آثار تاریخی کشور و با حضور جمعی از مدیران وزارتخانه، مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی و جمعی از باستان شناسان و متخصصان مرمت بنا‌های تاریخی در حال برگزاری است و تاکنون ۶ پرونده اثر تاریخی خراسان رضوی مورد بررسی و بازبینی‌های علمی قرار گرفته است.

گفتنی است این جلسه برای بررسی ۷۰ اثر تاریخی شامل تپه‌ها و محوطه‌های باستانی، بنا‌ها و ساختمان‌های مختلف و... در مشهد برگزار شده است که ۱۹ بنای تاریخی و ۵۹ محوطه تاریخی مورد بررسی کارشناسان ثبت ملی قرار خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->